Framåt och framåt.

Stort för mig. Japp så är det. I sommar har jag uppnått mitt mål att kunna gå 5km utan att kollapsa efteråt. 
Och igårkväll var jag på mitt första pass sen operationen. Det är snart 1 år sen, lite svårt att greppa men jag känner att där är mycket till innan jag är helt hundra så att det kan ta upp till 2 år det förstår jag. 
Passet var nytt för mig, Soma mind och det känns som det är ett bra pass för mig. Det påminner mycket om yogan.  Äntligen kan jag fortsätta om än i lite långsam takt. Framåt framåt och så framåt!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femiett.blogg.se

Här kan vad som helst dyka upp med fokus på det som händer runt mig här och nu. Dvs livet upp och ner skratt och gråt och framtidstro. Du får följa min knäledsoperaton men även min passion för blommor!

RSS 2.0