Helgen.

Hur har helgen varit?   Jo tack varmt och mysigt. En del roligheter som en bukett beställning, Norrköpings runda och landa igen här hemma dock 15 grader kyligare.
 
Helgen inleddes med den här,(verkligen oredigerad bild ,sorry)
 
 
Ett litet kik på mitt lilla växthus som bor i köket,
 
 
Vi har som sagt varit i Norpan och träffat kulan för sista gången innan de två blir tre i familjen, så mysigt, lite vemodigt och spännande på samma gång. 
Denna bilden från semestern på henne är så fin.
 
Om ni minns att jag var lite hemligt i tidigare inlägg ang virkning? Jag lyckades knåpa ihop den här som jag hade med upp. 
 
 
Lite likt Nimbus tycker jag ändå att det är...😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femiett.blogg.se

Här kan vad som helst dyka upp med fokus på det som händer runt mig här och nu. Dvs livet upp och ner skratt och gråt och framtidstro. Du får följa min knäledsoperaton men även min passion för blommor!

RSS 2.0