Tillbaka igen.

Hejsan, det är ett bra tag sen jag var här inne och skrev något. En semester och en kraschad dator är en del av det men sen tänkte jag att det kan var skönt för er att få en pause från mig.
Men jag blev så förvånad och faktiskt väldigt glad, för det visar sig att någon/några har varit här och läst o kikat på bilder trots att det inte har uppdaterats på så länge.

Jag har ju en del kvar att fixa på datorn som att få till lite bilder igen så detta inlägg blir mer som välkommen tillbaka, hoppas att jag kan tillföra er lite av varje framöver!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femiett.blogg.se

Här kan vad som helst dyka upp med fokus på det som händer runt mig här och nu. Dvs livet upp och ner skratt och gråt och framtidstro. Du får följa min knäledsoperaton men även min passion för blommor!

RSS 2.0