Vardagslyx

Måndag, ny vecka och jag är väl så där utsövd. Men det har gått bra att komma igenom jobbdagen och just nu vardagslyxar jag lite med en kaffe och winerbröd på fiket. Dessförinnan köpte jag lite garn , får se om jag klarar att göra det jag tänkt mig. Om och jag säger om det blir ok så lägger jag upp en bild. 
Dagen ska fortsätta i lyxen tecken för jag ska strax gå till den bästa frisören Jenny på By London Hildegards och färga håret. Hon brukar få göra vad hon vill för jag vet att det blir bra. Jag såg dock en bild som jag gillar, ja färgen då för annars får jag skaffa peruk. 
Får se hur det blir men det grå måste döljas och grå får jag inte bli än på 15 år enligt mina döttrar , trots att jag ska bli mormor!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femiett.blogg.se

Här kan vad som helst dyka upp med fokus på det som händer runt mig här och nu. Dvs livet upp och ner skratt och gråt och framtidstro. Du får följa min knäledsoperaton men även min passion för blommor!

RSS 2.0