Godnatt! Tack för denna helg!

Det var denna helgen. Från vin, pizza och en massa härligt snack till kalas för en 20 års yngling , till en cykeltur för att gå på vernisage där min bror ställde ut.  Därefter blev jag dyngsur i regnet men ibland måste saker bara  göras,  och att sen krypa ner i badet med en bok och ett glas vin medans regnet smattrade på rutan, det kallar jag en go o härlig helg , vad mer kan man önska? Jag fick ju tom göra en härlig bukett! 
Nu återstår det bara att säga, godnatt och välkommen till en ny orörd vecka!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femiett.blogg.se

Här kan vad som helst dyka upp med fokus på det som händer runt mig här och nu. Dvs livet upp och ner skratt och gråt och framtidstro. Du får följa min knäledsoperaton men även min passion för blommor!

RSS 2.0