Lågt och högt!

Lågt,så jäkla lågt!
Just nu är jag tydligen inne i ett otursstim. Det ena efter det andra händer och i fredagskväll försvann min telefon, borta och väck, tydligen fick den fötter. Tack alla ni som hjälpte mig att leta! 
Vad ska man säga, till råga på allt så hade jag lite "kort" tillsammans med mobilen. Jag har tillbringat den mesta tiden med att polisanmäla, spärra, beställa och fixa nytt.
Som lök på laxen fick jag snällt betala en go slant för att lösa ut den nu stulna telefonen.
 
Men även högt!
Det har varit uppstart på årets Osby Revy!
Jodå, tredje året i rad är jag med och har min uppgift bak scenen som scenmästare!
Årets stjärnor och vi andra löst folk träffades för första gången och gick igenom en del praktiskt och blev fotograferade.
Det är en härlig känsla med en go förväntan på det roliga som vi vet kommer!
Premiär på nyårsafton!!!
Årets stjärnor är : Pär Nymark, Jessica Persson, Anna-Karin Lennartsson, Camilla Isaksson , Jörgen Sjöberg och Lars Magnusson.
Dansare: Moa Bäck och Lisa Eliasson.
Kostym: Anette Karlsson
Bak scen: Jan Persson och Tomas Gerdén och så jag som Scenmästare.
 
Men kanske det bästa, Vera är på besök och kommer att vara det resten av veckan!
 
Kanske något att göra till helgen, eller inte,,,, men en ide är det iaf!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femiett.blogg.se

Här kan vad som helst dyka upp med fokus på det som händer runt mig här och nu. Dvs livet upp och ner skratt och gråt och framtidstro. Du får följa min knäledsoperaton men även min passion för blommor!

RSS 2.0