Tiden går

Ibland rinner tiden bara genom fingrarna och man kan bara konstatera att det får vara så just nu. Det händer roliga saker och det tar tid.
Tänk att för två veckor sen blev vi morföräldrar! Japp och vi har fått träffa det lilla miraklet.
Den underbara söta gosiga Vera!
Här i mosters famn, nöjd och glad.
 

Det är ganska lustigt, i går fick jag en uppmaning att lägga upp en bild på mig själv från min ungdom. Vilken resa det är att öppna ett album och bläddra sig igenom tiden. Det är först nu jag uppskattar alla tramsiga och konstiga bilder jag tog då. Men det känns även vemodigt att se tillbaka, så mycket man skulle vilja säga till den där unga tjejen. Jag hittade ett par bilder varav jag la upp en och den andra kommer här.
 
-87 med permanentat hår och allt! :-)
 

Det var då det,
Innan vi åkte upp till Norrköping fixade jag givetvis med lite blommor. Det är tradition att överlämna en mor/dotter bukett och det ville jag gärna göra. Men, ja givetvis men , inte på det traditionella sättet.
Jag fick tidigt min ide till att göra det i ett par skor. Johanna har alltid varit svag för skor så varför inte testa!
 
Så här blev resultatet. Jag bara älskar att gå loss och skapa!
 
 
 

Det blev lite blomster över så jag gjorde även denna, det är ju inte kul att kasta vackra blommor.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femiett.blogg.se

Här kan vad som helst dyka upp med fokus på det som händer runt mig här och nu. Dvs livet upp och ner skratt och gråt och framtidstro. Du får följa min knäledsoperaton men även min passion för blommor!

RSS 2.0