I DO:flowers

Vad har hänt sen sist (som är en evighet sen )? 
Jo massor! 
Jag går en fortsättning på min grundutbildning  och jag är klar till den sista Mars. 
Men jag har även tagit ett megajättestort kliv rakt ut idet blå, utan säkerhetslina . Jag har startat mitt lilla företag  I DO:flowers. Jag ska frilansa som blomsterdekoratör/florist  i befintliga butiker samt så har jag en egen studio där jag tar emot beställningar. 
Det är mycket att ta tag i och lära sig och det är verkligen med skräckblandad förtjusning jag tar mig an detta. 
Men jag har tänkt som så, vad är det värsta som kan hända?  Eller hur, massor av människor startar upp företag varje dag och man måste våga för att vinna! 
Om du hyra in mig, köpa en blomma, planta eller kanske en brudbukett är du hjärtligt välkommen att kontakta mig! Du hittar mig på Instagram @idoflowersosby och på FB  I DO:flowers.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femiett.blogg.se

Här kan vad som helst dyka upp med fokus på det som händer runt mig här och nu. Dvs livet upp och ner skratt och gråt och framtidstro. Du får följa min knäledsoperaton men även min passion för blommor!

RSS 2.0