Walking around in Prag!

 
En liten uppdatering, snart 3 år efter operationen och jag har varit på en långweekend i Prag. Det innebär massor av gång på hårda, ojämna gator. Vi snittade ca 1,2 mil om dagen , det kunde ha blivit mer men vi hade en liten 2 åring att ta hänsyn till också. 
Men det funkade perfekt för min del. Jag gick och tog mig även upp i utkikstornet på Petrin Hill.
Bilden på mig i hatten är en bild därifrån och jag bjuder på mig själv där, det är ju inte den finaste bilden precis! 😉. 
Kort o gott, innan operationen kunde jag inte gå 200 meter utan att vara tvungen att stanna för att vila knäna. Nu kan jag traska vart jag vill utan att tänka på att planera för hiss eller bänkar. Jag tog trappan i tornet utan att behöva fundera över det! Det är en seger!  
Dessutom, jag har köpt mina första högklackade skor på mer än 10 år! Yes! 💪
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

femiett.blogg.se

Här kan vad som helst dyka upp med fokus på det som händer runt mig här och nu. Dvs livet upp och ner skratt och gråt och framtidstro. Du får följa min knäledsoperaton men även min passion för blommor!

RSS 2.0